SERVISNÍ ODDĚLENÍ OD 21.12.2020 DO 5.1.2021 UZAVŘENO, VŠE PROSÍM ZASÍLEJTE NA EMAIL SERVIS@DOBRESTROJE.CZ SERVIS / REKLAMACE / NÁHRADNÍ DÍLY Součástí prodeje nových i použitých strojů, je také kompletní zajištění jejich servisu. Zajišťujeme záruční i pozáruční servis na dřevoobráběcí stroje ROJEK, GRIGGIO, KDR, ELCON, HOLZMANN MASCHINEN, ZIPPER, HOUFEK, MAGGI, VITAP, JET a dalších strojů u nás zakoupených. Na základě Vaší písemné poptávky, Vám také můžeme zaslat cenovou nabídku na servisní zásah u nás zakoupených. Naším cílem je běžně plnit objednávky v co nejkratším možném čase. Termín servisního zásahu zohledňujeme dle závažnosti závady a podle potřeby zákazníka, samozřejmostí jsou i telefonické konzultace problému. Časový průběh a rozsah opravy je vždy předem stanoven a zákazník je písemně nebo telefonicky informován o průběhu a rozsahu opravy. Po dohodě lze provádět opravy mimo uvedený rozsah. |
NÁHRADNÍ DÍLY
Potřebujete pouze náhradní díl, je nutné poptat díl písemně. Za písemnou formu se považuje zaslání poptávky na emailovou adresu servis (zavináč) dobrestroje.cz. Do poptávky dílu je povinné vypsat tyto položky: 1. označení stroje / výrobní číslo / číslo dílu z návodu 2. pokud jste naším zákazníkem - kopii nákupního dokladu – automaticky dostanete 10% slevu na díl 3. dodací a fakturační adresu, zejména název společnosti / jméno a příjmení, ulice / město / PSČ, telefonní kontakt / email Po zaslání Vám odpovíme emailem ve formě - díl je možné nabídnout za cenu xxxKč, cena dopravy za cenu xxxKč, předpokládaný termín dodání xxx dnů. Pro odsouhlasení naší nabídky, zašlete závaznou objednávku na email objednavky (zavináč) dobrestroje.cz s naší nabídkou se zachováním historie komunikace. Následně Vám bude vystavena zálohová faktura ve výši 100% ceny zboží a dopravy. |
ZÁRUČNÍ SERVIS - REKLAMACE
Jedná li se o záruční servisní zásah a reklamaci, vyplňte prosím reklamační list a zašlete na adresu servis (zavináč) dobrestroje.cz popřípadě doporučeně poštou. S reklamačním listem zašlete i kopii faktury a pokud se jedná o stroj, také foto typového štítku. DO REKLAMAČNÍHO LISTU JE NUTNÉ VYPLNIT DATUM, KDY NÁM BUDE REKLAMAČNÍ LIST DODÁN. Formulář ke stažení: REKLAMAČNÍ LIST Pro editaci reklamačního listu lze mimo jiné použít běžně zdarma dostupný program Adobe ke stáhnutí ZDE |
POZÁRUČNÍ SERVIS
Jedná li se o pozáruční servisní zásah je nutné poptat písemně, konzultace po telefonu je možná. Za písemnou formu se považuje zaslání poptávky na emailovou adresu servis (zavináč) dobrestroje.cz. Do poptávky servisu je povinné vypsat tyto položky: 1. označení stroje / výrobní číslo / podrobný popis závady, dílu nebo popis práce, kterou požadujete 2. dodací a fakturační adresu, zejména název společnosti / jméno a příjmení, ulice / město / PSČ, telefonní kontakt / email Ceník pozáručních servisních služeb PRO STROJE ZAKOUPENÉ U NÁS
Ceník pozáručních servisních služeb PRO STROJE NEZAKOUPENÉ U NÁS V případě, že stroj není zakoupen u nás, počítejte prosím s delším termínem opravy (přednostní právo mají naši zákazníci)
Záruční a pozáruční servisní služby po celém území ČR poskytujeme po dohodě se zákazníkem v co nejkratším možném termínu. |
TELEFONNÍ LINKA SERVIS +420 739 111 328
V urgentních případech nás kontaktujte na tomto telefoním čísle. Pokud nás nezastihnete, zasílejte dotazy na servis@dobrestroje.cz Jedná li se o případ viz výše popsané, je nutné takto postupovat. |